Thursday, May 20, 2010

ouhh lelaki!




ehem2..nie bkn keluhan aku t'hdp mne2 laki taw juz nk share cter ckit jerp ngn korg..cm nie,dlu aku slalu gtaw kt mmber2 yg aku xske laki kulit cerah a.k.a laki putih cm2 laa kn..& aku pling x ske laki yg pkai gg besi sbb aku rase cm geli jerk! hahaa..klaka plak! bodo pon wey! btw,aku xtaw ah nape ngn aku skng nie kn..aku da stat t'gile2 kn laki kulit putih yg b'gg besi..haa,cm mne tuh? yaa adoo!! aku pon xtaw npe aku bole minat mamat kulit cerah lak skng nie..p btol laa,owg tue2 ade ckp..jgn tlampau bnci & jgn plak tlampau syg pd s'sorg tuh..kelak akn jd sblik nye! skng nie,pdn laa muke aku..haha...taste aku da brubah! pd laki2 itam manis yg pnh m'jd pojaaan ati ku suatu ketika dlu,maap ler! haha..sy da x minat awk..bkn demand p ikut p'edaran mase & wktu :) kn? bkn 2 jerp,sy suke laki yg body b'ketul2 mcm body builder tuh..mantap tuh! haha..trase slmt bile bsame..wahhhhh :) tlbey sudaa! haha..maap ler,layan hormon gatal jap ari nie..bkn pe,boring2 xde bf..so list kn aje laa nk yg mcm mne..hahaa..p x smesti nye dpt ape yg kte nk!

No comments:

Post a Comment