Tuesday, May 25, 2010

manusia kini amat mengecewakan :(

salam smue..aku menulis kali nie bkn nk kutuk2 sape but then nie pesanan utk diri sdir jgk..hurmm,sprti yg korg taw..kte mnusia ari nie bile layan lagu,x kire laa lagu ape skli pown..kte msti akn feel abis kn? btol x? pling x pon ade laa feel ckit2,kn3? haaa,jgn tipu! ade tuh,smpai bole nanges2 kot..buwat lagu puja sesame manusia & taksub!
smlm,aku ade tgk satu hamba allah nie,jiwe die sungguh laa tersentuh bile dgr ayat2 al-quran yg d bace oleh insan yg aku rase sgt2 laa simple..tp bile bersuare utk bace quran,sore die sgt laa mantap! aku igt,hamba allah tuh nanges sbb mksud ayat2 tuh tp bile d tnye,hamba allah nie ckp,ayat2 yg d bace oleh insan nie sgt laa kene,tepat,mantap & ckup sifat nye!! haa,tgk laa..lau nanges sbb dgr quran kn lbey elok? nie x,layan lgu yg ntah pape pon nk feel lbey2..hape laa mnusia nieee!

p/s : nie pesanan & peringatan buwat aku jgk!

haaa,lg 1..korg taw x,aku rase x slmt daa idup kt muke bumi skng niee..sbb,smue bnde yg allah swt haram kn..mnusia da halal kn,diowg wat cm bnde biase je..mne x nye,buang anak,rogol sane sni,culik,rompak,samun,zina & sewaktu dgn nye! ya Allah,ape nk jd ngn umat kte smue nie? hurrmmm,benar laahh..ade yg b'kate..bile dunie nk kiamat,smue nye akn t'blik..yg x elok jd elok..sgguh menakutkn!!

* aku pon tatau da ape aku tulis nie,bubye dulu yerp?

sekian wassalam :)

No comments:

Post a Comment