Saturday, April 3, 2010

1st dinner in 2010



the dinner was s0 called MALAM KEMUNCAK INSPIRASI 1 SISPA..nie dinner JPAM ( jbtn prtahanan awam malaysia )..dinner nie mule nye kami smue dak2 part 1 xm0 pegi c0z mahal nk mamp0s n tmpt x best..p seni0r2 ug0t kami,di0wg ckp dinner nie lau x pegi kne p0t0ng due kehadiran..uwaaaaaaa..kami yg ketak0tan nie p0wn pegi laa! mule2 ari 2,bkn men lg nk defend diri sdiri..xnk pegi laa hape laa..last2,pegi jgk! n yg pling xley blah tuh,geng2 aku yg pling v0gue wey..sgt3! hahaa..mate2 jantan yg ade,xlps m'mandang k'indahan tuhan nie..:) dinner nie di0wg wat kt MBSA n harge nye RM50..agak2 k0rg 0k x ngn tmpt nye tuh?? aku rase cm x 0kay jerk p aku pegi jgk! k laaa..xm0 k0men bnyk2,bnde da lps..best x best p0wn aku da baya n aku da pegi...nie haaa k0leksi pix aku n da geng!



v0gue x kami?



wif sara


0wg ckp die kembar aku! ( kak b )


wif my kakak!


wif ahyeng!


wif zaty!

No comments:

Post a Comment